מה לא נאמר על שוק הנדל"ן בישראל בשנים האחרונות? שמענו כבר כמעט הכל, לא? : כינו את השוק כבועת נדל"ן, אח"כ טענו שהיא התפוצצה ואז שוב התמלאה, מחירים "בשמיים", "חכו לצניחת מחירים", "אל תקנו עכשיו", "כדאי לקנות עכשיו", "מה? איך לא קנית לפני שנה?", "נרשמת להגרלה של מחיר מטרה?", "עזוב, לא שווה לך להירשם להגרלה", בכל יום מתפרסם סקר אחר או כתבה אשר נוגדת במדויק את הסקר או הכתבה שפורסמו יום לפני- ולנו, הציבור בישראל, מה זה עושה? הרבה כאוס במחשבה ובעיקר חור גדול בכיס, כי במקום להתנהל בצורה שקולה ומחושבת אנחנו הולכים עיוורים אחרי דברים מגמתיים שאנחנו קוראים, שומעים- ועושים טעויות!

כחלק מתפיסת החיים שלי (ולאו דווקא בתחום הנדל"ן), אני מאמינה שיש דברים שאין מקום "לזרום" בהם. יש דברים והחלטות שיש לקבל בצורה קרה, שקולה ומושכלת. לקחת את כל המשתנים, לשקלל אותם יחד, לנתח את המצב בצורה קרה וחותכת ואז להגיע לתוצאות האופטימליות. מהניסיון המקצועי שלי- במרבית המקרים בתחום הנדל"ן – זה לא קורה. אנשים פועלים בפזיזות, במהירות, נשענים על חלומות, פנטזיות ורצונות שגורמים להם לעשות עסקאות לא טובות עבורם וזה- חבל… כי מרביתנו לא מבצעים עסקת נדל"ן בכל יום… מרביתנו לא מקבלים החלטה אם לקנות, למכור, לשפר דיור על בסיס יומיומי… וכשהחלטה כזו עומדת על הפרק- במקום לבצע אותה בדרך הכי טובה ומקצועית שיש אנחנו הולכים אחרי הרגש והחלום ואחרי איך שההורים, השכנים או החברים המליצו לנו לפעול… זו טעות פטאלית שבמרבית המקרים מביאה אותנו לתוצאות רחוקות מאוד ממה שקיווינו, חלמנו ויחלנו..

אז החלטתי לעשות מעשה. לעשות מעשה אקטיבי ולהקים את מועדון הדיור הישראלי אשר יתן ללקוחות המועדון את כל הכלים לביצוע עסקה טובה, בטוחה ומוצלחת. לספק ללקוחות המועדון מראה אמיתית מנוטרלת מרגש של דרך הפעולה הטובה ביותר עבורם לבנות להם את מערך האסטרטגיה אשר יצעיד אותם לעבר העסקה האופטימלית עבורם!

לכולנו רצונות שונים, חלומות, שאיפות ויכולות שונות. ההון העצמי שלנו שונה, כושר ההשתכרות שלנו שונה- ולכן, עסקה טובה היא עסקה הטובה עבורכם – כזו שנבנתה על ידי טובי המומחים על סמך הפרמטרים האישיים והצרכים שלכם ולא של אף אחד אחר… וזו בדיוק המטרה לשמה הוקם מועדון הדיור הישראלי!

אז אל תהיו מאלה ש"זורמים"… היו אקטיביים עכשיו כדי לא לעשות טעויות אח"כ.. החלטתם לבצע עסקה? – תנו לנו לעזור לכם ויחד נמצא את המתווה לדרך הפעולה האופטימלית עבורכם בדרך לעסקת חייכם…

 

בברכה,

דנה חביב אופק, עו"ד
יו"ר מועדון הדיור הישראלי.