תכננו את העסקה מראש

עסקה שלא מתכננים מראש ומתאימים אותה במדויק אליכם – לעולם לא תהיה העסקה הטובה והמתאימה ביותר עבורכם.
לכן, מועדון הדיור הישראלי מציע לכם תכנון וליווי עסקה כולל מא' ועד ת'! צוות מומחי האסטרטגיה הנדלנית שלנו ינתח עבורכם את כל המשתנים היבשים הרלוונטיים לעסקה, בצירוף רצונות שאיפות וחלומות (המרכיב הרגשי של העסקה), בתוספת הפן הכלכלי שהינו מרכיב חשוב וגדול בעסקה =>  ואחרי שקלול כל הפרמטרים- תקבלו אסטרטגיה לעסקה הטובה ביותר עבורכם בעיננו. האם יהיה נכון לכם למכור את הדירה ולקנות אחרת למטרת שיפור דיור? אולי לשכור ולהשכיר? או עדיף לשכור ולקנות דירה להשקעה במקביל?

דעו מה הם הצרכים שלכם

חשבו על זה, נאמר שאתם רוצים לאפות עוגה. אתם הולכים לסופר לערוך קניות עם רשימת מצרכים מסודרת- רוב הסיכויים שלא תסטו ממנה או לכל הפחות לא תשכחו לקנות משהו מבין המצוין ברשימה, נכון?

אבל אם תלכו לקניות ללא רשימה?- תקנו מכל הבא ליד… מה שיגרה אתכם באותו רגע… מה שינסו "לדחוף" לכם ב"במבצע" ובמקרה הזה, סביר להניח שתשכחו לקנות חלק מהמצרכים שאתם צריכים לעוגה, נכון? מה אז? או שתצטרכו לחזור לסופר ולקנות את הדברים שנשכחו (בזבזתם עוד זמן ואנרגיה ובינינו, גם כסף על דברים שמלכתחילה לא התכוונתם לרכוש), או שתנסו לאלתר ולהכין את העוגה מהמצרכים הקיימים (והתוצאה לרוב לא תהיה משביעת רצון) או שתוותרו על הכנת העוגה. כך או כך, מסכימים שללכת לסופר עם רשימת מצרכים מסודרת תיתן את התוצאה האופטימלית? העוגה הטובה ביותר, בפחות זמן ובפחות כסף. כך, ואפילו ביתר שאת, גם בעסקאות נדל"ן.

חפשו מידע ותשובות

את כל התשובות ואת מתווה הדרך לעסקה הטובה ביותר עבורכם תקבלו אצלנו במועדון הדיור הישראלי!

כמובן שתכנון העסקה הוא רק השלב הראשון בשירות הניתן על ידי מועדון הדיור הישראלי (*בהתאם למסלול השירות הנבחר על ידי הלקוח). צוות המומחים שלנו לרבות, היועצים בתחומי המשלימים – ילווה אתכם, צעד אחר צעד, בייעוץ מתמיד בדרך לעסקת חייכם עד למועד השלמת העסקה.

תנו לנו את "המושכות" –
ואנחנו ניתן לכם את המתווה ונלווה אתכם בדרך לעסקה הכי טובה, נכונה ומשתלמת עבורכם!

לא יודעים מהו המסלול המתאים לכם?
התקשרו עכשיו חינם – ונתאים לכם את המסלול הנכון עבורכם!

שיחת התאמה והכוונה ראשונית

חינם וללא התחייבות

מעונינים במידע נוסף על תכנון וליווי עסקאות?

מלאו את הטופס או חייגו 03-3812300

    שיחה ראשונית חינם וללא התחייבות